My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Min Önskelista!

Kategori: Eddie

Hejsan!
Eddie som gästbloggar idag!
Jag fyller snart 2 år och börjar tröttna på mina tråkiga leksaker och vill numer vara med och hjälpa mamma och pappa med matlagning, damsugning, skruvning av bilar och sånt. Leka utomhus är också jätte roligt! Så kommer här en lite önskelista från mig :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Visst, det kanske är dumt och lägga upp bilder så här (tiggit) men i stället för att alla ska hålla på och fråga vad han behöver eller vill ha så finns det nu här :) Kläder är dock inget aktuellt då han har så det både räcker och blir över! Om det inte är nått udda och coolt då så klart =) (mamman)
 
Byebye
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Köket i plast vill jag bara upplysa att det är väldigt rangligt. Så hade det vart jag hade jag kostat på lite extra till något mer stabilt. Bara ett tipps. Det håller visserligen men det viker sig nästan när man stänger luckan.

    Svar: Tack så mycket för tipset =) La mest upp det som inspiration. Har tänkt på nått mer stabilt i trä eller så som dem har på Ikea typ..
    Karro

    2013-09-10 | 12:54:16

Kommentera inlägget här: