My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Drömmer mig bort!

Kategori: Allmänt

Sitter och drömmer mig bort till varmare breddgrader!
Ja nu har man gått runt och gnällt på att vintern aldrig kommer! Och när den väl gör det kommer den med råge också! kallt till förbannelse, knappt så bilen ville starta i morse när man skulle bege sig till jobbet =)
Men solen skiner och barnen får åka lite bob och pulka så man får vara glad för deras skull ändå!
 
I helgen har Martin suttit och kollat runt efter utlandsresor. Vi är bra sugna på och boka en men ekonmin tillåter inte det egentligen just nu! Har ju en övervåningn som skulle behöva blir färdig! Men man kan ju inte lägga hela livet åt sidan bara för ett hus! eller?!
 
Man måste ju ha något att se fram emot och längta till också annars blir man ju knäpp! 
 
Julen städade vi också bort i helgen. Martin tog han om granen och jag tog resten =) Tråkigt att all mysbelysning nu är borta men samtidigt skönt och få lite ljusare tider igen..
 
Byebye
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: