My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Fortfarande? =)

Kategori: Allmänt

Kul och se att det fortfarande är några tappra själar som kikar in här trots mina ur usla uppdateringa =)
har ju inte hänt så mycket här sen Eddies 2 års kalas i November. Men det har sina förklaringar!
 
Har haft en sjukt atressig tid innan jul både hemma och på jobbet! Som gjort att mycket blivit lagt åt sidan. Har haft fullt upp med säsongsavslutiningen av Meandi, Ullareds resa, planering inför jul, bök på jobbet m.m.
 
Så den här långa och sköna ledigheten vi fick över jul var extremt välbehövlig! Även om jag var tvungen och gå ut och jobba den 23:e! 
 
Har bara varit hemma och haft det bra över helgerna =) Julafton tillbringades hemma hos oss med alla nära och kära. Annandagen var det släktfika med Halvars hemma hos faster Maggan. 
Nyårsafton tillbringades hemma hos kusin Anna med familj. Jag och Eddies åkte dit och åt god trerätters, sköt fyrverkerier och spelade spel. På nyårsdagen fick vi vara med deras julgransplundirng då julgranen deras givit upp för året =) Det var så att säga en hel del barr överallt!
Martin tillbringade sin nyårsafton med Los Raggos i Järbo!
 
Nu är man då åter tillbaka på jobbet och allt börjar falla tillbaka på plats vad gäller rutiner och gamla vanor igen. Vilket på sätt och vis är skönt då man lätt blir förslappad och tappar allt vad så väl dygnsrytm och matvanor heter.
 
Ska försöka få till en liten bildbomd som kan sammanfatta mitt 2013! Ser fram emot ett 2014 som förhoppningsvis ska innehålla mycket mer roligheter än vad 2013 gjorde =)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: