My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Babydate och ny vecka!

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte gjort många knop!
Eddie kände först för att gå upp kvart i sex i morse! Men med tanke på att jag kom hem från Stockholm kl 01:00 på natten så kände inte jag för det =) Så det fick bli flaska och ny blöja och så somnade han om så fint!
Vi vaknade sedan kvart över åtta vilket var helt underbart =) Förmiddagen tillbringades hemma och sedan fick det blir en liten (Eddie sova middag promenad). Innan vi begav oss upp till Camilla och Oscar på en efterlängtad Babydate =)
Kul och träffas nu när det inte blir så ofta längre när alla mammor börjat jobba och bebbarna börjat på dagis!
I morogn är det jobb som nalkas igen och efter det ska jag åka och hämta skort på dagis som har sin första riktiga dag där! Inskolningen är då avklarad och riktiga dagis livet börjar =)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: