My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sommaren 2013

Kategori: Allmänt

Var ett bra tag sen vi skaffade biljetterna men det börjar ju så sakterliga närma sig nu =)
Jag och darling drar ner på Maiden helgen efter Power Meet och dets ka bli skoj och skönt och komma ner till storstan och lyxa till det lite bara han och jag!
Har inte bokat hotell ännu =( Suttit och tjatat om det i flera månader men ännu inte lyckats ta mig för och leta reda på ett och boka! Kan ha och göra med att dem flesta vill ha betalt direkt och vi har dem senaste månaderna inte direkt haft det så värst fett med pengar. Inte knapert, men vi har prioriterat andra saker helt enkelt =)
Så lär väl ta tag i det snart!
 
Har en hel del andra planer i sommar också. Får se om man tar ut föräldraledighet och semester. Lite extra ledigt skadar ju inte direkt =)
 
Rock n roll i Vintjärn 22-23 Juni
 
 
Power Big Mett 3-7 Juli
 
 
Stockholm 13-14 Juli
 
 
Släktträff i Finland 2-4 Augusti
 
 
Kul med så mycket planerat. Men man ser ju tusenlapparna ticka iväg =( Skönt dock och ha allt betalt och klart när man väl ska till och åka på skojjigheter =)
 
Byebye
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: