My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Back to Work!

Kategori: Allmänt

Då var man tillbaka i vardagen igen efter 8 veckors härlig semester!
Mycket har vi hunnit med både som familj och som par! Power Meet är ju vår årliga återkommande resa! Sen drog jag och Martin till Tyskland med ett härligt gäng i 5 dagar. 
Sen var vi hemma och slappade i ca 2 veckor innan det var dags att packa väskorna och dra till Finland på släkt träff! Och det var så roligt och komma tillbaka. Jag som inte varit över till släkten på 10 år =)
Passade då på att besöka Muminland också, och Eddie tyckte det var så kul! Roligt när man se att dem små uppskattar saker. Mumin rekomenderas till familjer med lite mindre barn! 
När vi kom hem var det bara att packa upp, tvätta och pakca i igen för då åkte jag och Martin upp till Åmot för att hjälpa till på Los Raggos 20 års jubileum. Oj vilken rolig helg det var! Bra musik, underbara människor och roliga aktiviteter hela tiden! Kunde inte ha avslutat semestern bättre!
 
Nu sitter man åter på jobbet! Och det är faktiskt väldans skönt och vara tillbaka och börja komma in någon form av vardag igen! Eddie är tillbaka på dagis, en ny Meandi säsong har dragit igång men kanske den snyggaste kollektionen ever! Och snart drar alla andra aktiviteter igång igen så som babysim, vattengympa och babyrytmik. Snart är man alltså upptagen dygnets alla timmar igen =)
 
Här kommer lite bilder från vår sista tid av ledighet!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Byebye
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: