My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Oj då!

Kategori: Allmänt

Verkligen haft bloggtorka på slutet!
Har hänt hur mycket skoj som helst men helt enkelt prioriterat annat framför detta :)
Vi har nu nästan tapetserat och målat klart väggarna i köket. Lär avvakta med en del så en snickare ska komma och byta fönstret där först! Och det blir så bra :)
Haft stiltje på Meandi fronten! Många inställda träffar i April :( men tack vare en kanon kampanj för alla värdinnor så har jag fått ihop dem träffar jag behöver för att troligen komma upp i mitt mål :)
Även fått hem våra sommaråk! Dvs husvagnen och pontiacen :) så nu blev set fullt på gården igen!

Dagen idag ska spenderas på säljmöte i Gävle med underbara kollegor :) kommer bli skit skoj. På vägen gem sen tänkte jag stanna till på Toy's R US och se om dem har nå kul till junior! Skulle vara 25% på hela butiken idag så man lär ju passa på :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: