My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Shittens!

Kategori: Allmänt

Nu var det länge sen man printade ner något här!
Har gått och haft ångest över det ett bra tag nu men har fasiken inte haft tid och skriva här sen vi kom hem från Grekland!
Men nu har jag precis avslutat en arbetsvecka och går på min mammaledighets vecka så nu kanske man kan försöka komma igång igen ;-)
 
Har ju startat min Meandi karriär nu och det går lite trögt med att få ihop träffar tyvärr :-( Många har ju redan gått på andra träffar och beställt kläder nu när jag kom igång så sent på säsongen. Men vi får hoppas på en bättre start till våren när man är med i matchen från början :-)
 
Annars så har våra höst aktiviteter dragit igång vilket också bidragit till min svaga närvaro här på bloggen. Babyrytmik på måndagarna och Babysim på Onsdagarna! Vi gick ju från början i 6-12 månaders gruppen på rytmiken men Lena som håller i det tyckte många av våra små var för stora för den gruppen så vi fick flytta upp i 1-2 års gruppen. Det märks ju att Eddie bara är snart 11 månader då han inte riktigt hänger med alla andra barnen men det gör inget :-) Huvudsaken vi kommer ut och han får stimuleras!
 
Idag var vi och grattade syster yster som fyllde 24 år! Grattis Krisse!
 
I morgon ska jag försöka mig på lite förnster tvätt då mina förnster ser allt för skitiga ut! Mamma ska komma ner också. Så det blir kanske en promenad också :-) (samla lite steg)
För er som inte fatta det där med steg så jobbar jag ju på Ovako och vi är med i en stegräknar tävling som pågår från 25 September till 23 November!
 
Ja nu har ni sett att jag lever iaf :-)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: