My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Jävla skit!

Kategori: Allmänt

Då var det dags igen då!
Förkylningen from hell har slagit till! För ganska precis ett år sen gick jag hem från jobbet i väntan på att Eddie skulle födas och då åkte jag på hostan from hell. Så varför bryta en tradition. Vi ändrar bara innehållet lite!
 
Ja, ja. Är väl bara och bita i det sura äpplet och missbruka näsdukar och C vitamin och hoppas att det går över så fort som möjligt. Konstigt det här med virus och skit. Innan Eddie kom till var jag typ aldrig sjuk. Max en gång per år. Och sen han kom har jag nog vart sjuk en fyra, fem gånger!
Jag vet att det ökar iochmed att man får barn då dem drar med sig baciller hem. Men han har ju knappt vart sjuk! En gång typ. Mystiskt är det iaf!
 
Blir till coh sjukskriva sig i morgon och kurrera på hemmaplan så man inte riskerar och smitta ner arbetskollegorna!
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: