My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Härliga Helg!

Kategori: Allmänt

Då var fredagen här och en fantastisk helg väntar!
Fick åka och hämta hem Kay igår. Han hade lite förhöjda njurvärden så han hade blivit uppvätskad och fått gomat som han nu äter med god aptit. 3000:- fattigare men vi fick hem en piggare katt iaf =)
Bara hoppas på att det håller sig nu så han inte blir dålig igen...
Men i morgon kommer darling dra och angla med jobbet sitt. Så jag och Eddie får ha en förmiddag för oss själva =) Sen får vi se vad resten av helgen kommer erbjuda. Hoppas på finväder så vi kan vara ute iaf eftersom jag låg hela förra helgen när solen gassade =(

Premiär grillat idag också =) Inte så bra väder men det vart jäkligt gott ändå...

Grabbarna sover redan men jag hänger med ett tag till och kikar film =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: