My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Bloggar som ljuger!!!

Kategori: Allmänt

Blir så jäkla full i skratt ibland när man är ute och och snurrar i bloggträsket och läser vissa bloggar.
Iaf när man vet vem personen som skriver är och vad den pysslat med tidigare, haft för värderingar och synsätt i livet. Och som i sin blogg framhäver sig själv som nån helt annan!
Som att hon/han alltid varit denna individ som bloggen framhäver. Men när man som läsare har en helt annan bild är det bara skrattretande och läsa =)

Men det är väl så att vissa människor tar sig an en viss personlighet i bloggen som man tror ska locka till sig läsare. Och sen har man svårt att skilja på sitt riktiga jag och blogg jaget!

Aja, lära bara skriva av mig detta då detta ibland stör mig! Men det kan samtidigt vara väldigt underhållande att läsa när man har en helt annan bild än den som bloggaren försöker framhäva =)

byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: