My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Babydate och trevliga fikastunder =)

Kategori: Allmänt

I torsdags hade vi rytmik i vanllig ordning. Eddie fick en riktigt bra start på dagn och var hur glad som helst under rytmiken. Han brukar ju annars ledsna ur efter en stund eller va allmänt kinkig. Men i trosdags gick allt som en dans.
Efter det var jag och mamma till falun och såg till så Audi 80:ian gick igenom besiktningen! Tänk att det lär va kvinnor till nå dyligt =) Var ju fjärde gången vi var in med den och nu äntligen!
I fredags var jag förbi arbetskamratena och sa hej en vända och sen åkte vi till Jonna och drack lite kaffe...
Morgonpigga människan som jag slet upp ur sängen via ett sms kl 13 =) Så en dag med bara kaffe pimpling =)
Igår drog darling ut tidigt och angla med jobbarkompisarna på verkstaden. Jag och Eddie tog det lungt på hemmaplan eftersom Martin tog bilen med barnvagnen i...
När han kom hem tog vi en promenad till Anna och Mats på en kaffe och mot kvällen beställde vi Kina mat som avnjöts till Melodifestivalen =)
En helt ok helg så långt.
Idag har vi hittills hunnit gå en vända så Eddie sover nu i vagnen på altan. Skidskytte på TV och sol ute =)
Underbara helg =)







Stora killen kan själv =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: