My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Slitsam dag till ända!

Kategori: Allmänt

Denn dag började tidigt med att Jonna kom ner på en morgon kaffe och sen bar det av till Gävle för lite föreberedande Power Meet shopping =)
Lite camping tillbehör och annat skoj inhandlades och så en hel det till junior så klart =) Man behöver ju nästan dubbelt av allting han ska ha med sig för och va säker på att det räcker hela helgen!
Han fick ett fint parasoll till vagnen, tallrikar och skedar, en lite uppblåsbar pol, handukar och en hel del kläder så klart. Tunna sköna sommarkläder har vi lite dåligt med och så vet vi ju att det nästan alltid är kanon väder under Power veckan! Och så ska vi bo i husvagn och där kan det ju bli varmt.
Vi har dock fått låna en AC av Leke som vi ska ha i vagnen så Eddie får det svalt och skönt om dagarna/nätterna.
Just nu tror jag vi har vårt på det torra med allt vi ska ha med oss. Förrutom maten då men den handlar man ju dan innan...
I morgon ska jag försöka klippa lite gräs tänkte jag. Måste ju röja av skiten innan vi åker iväg. Och så står det väl där och välkommnar en hem på Söndagen sen =)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: