My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Instagram!

Kategori: Allmänt

Har precis kommit underfund med vad instagram är och hur det fungerar =)
Har iof haft det ett tag men inte brytt mig om och gå in djupare i vad man gör där. Men när jag kikade upp lite vänner och kom på att det faktiskt är lite som en blogg/facebook. Kul och följa de man känner med bilder =)

Försöker få täckbarken på plats i landet också! Lär passa på mellan regnskurarna =( och när Eddie sover =)

Sen får vi se vad denna dag kommer bjuda på utöver detta. Skulle behöva åka upp på Lidl och handla våtservetter. Personliga favoriter för mig och ett mycket bra pris desutom! Gunry som man annars kan köpa på Dollar för en 10:a tycker jag är skit!

Lite senare skulle Anna och Mats kanske komma förbi. Anna hade lite Eddie abstinens =) Klart man får det efter en sån här gofis =)



Byebye

Kommentarer

  • Sarah säger:

    2012-06-18 | 22:46:08
  • Anonym säger:

    Köper oxå vårservetter på Lidl,tycker dom är toppen

    2012-06-18 | 22:48:15
    Bloggadress: http://sassabrassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: