My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Bröllops Outfit

Kategori:

Har ju vart ute och letat klänning ett tag nu! Springer ju i vanliga fall alltid runt i leggings eller jeans och tänkte att jag skulle slå på stort på bröllopet nästa vecka och ha klänning för en gång skull =)
Hitta till slut en i Valbo. På HM:



Och tillsammans med en svart bolero (ifall det blir kallt)



Nu ska jag bara hitta ett par bekväma svart skor och nå fint smycke tänkte jag sen är jag på banan =)

Presenten kom igår också så nu kan man andas ut när det gäller den också =) Men mina converse som jag beställde den 11:3 Maj och som vart på vift tog jag bort då paketet hade gått i retur och skickats iväg till nån annan tydligen. Men jag får vänta på ett par vita låga istället. Får hoppas att de kan få fram de lite snabbare iaf.

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: