My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Power Big Meet 2012

Kategori: Äventyr

Nu har vi landat här hemma efter årets roligaste helg! Massor med bilar, bra musik, shopping och milslånga bilköer har lett till en trött familj på Sågvägen. Och som jag skrev innan vi åkte ner att jag troligen inte kommer kunna mobil blogga heller stämde ju! Nätet är så överbelastat där nere att man ska ha tur om man över huvud taget ens ska kunna ringa ett samtal! Sen så har jag inte haft tid heller =)
Men här kommer en bildbomb från vår underbara helg!
 
 
Himlen såg lite klurig ut när vi rullade från Torsåker i Onsdags!
 
 
En nöjd Eddie i bilen påväg ner =)
 
 
Vi gick förbi camp Hofors och kikade hur det gick för de =)
 
 
Eddie vaken i vagnen första morgonen =)
 
 
Eddie och farbror Dannberg =)
 
 
Lite baklucke häng =)
 
 
Kusin Madde
 
 
Jag och Jonna släppte loss på Torsdags kvällen =)
 
 
Leke
 
 
Lite häng
 
 
En bilkö
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Byebye
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: