My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Eddie!

Kategori: Allmänt

Var ett tag sen jag skrev nått om vår lille krabat och hans utveckling känner jag =)
 
Eddie blir den 22 Juli 8 månader. Helt sjukt vad fort tiden går =) Börjar jobba igen v 33 men bara halvtid då...
Har inte ritkigt koll på vikt och så man vi ska på koll på BVC den 24:e och det kommer bli så spännande! Han vägde ju 10380 gram vid 6 månaders kollen och var 72 cm lång så vi får se vad det stannar på den här gången =)
 
Han pratar vädligt mycket nu för tiden, eller pratar och pratar det är väl mest ljud som pa,pa
,pa,pa eller ba,ba,ba,ba. Men det är hur gulligt som helst =)
Han har fått upp en jäkla fart i gåstolen och vet exakt hur han manövrerar sig för och komma åt det han vill ha =) Har fått plocka undan en massa saker som han annars välter eller tar tag i slår i golvet!
Kryper har vi dock inet börjat med än, ålar mest runt på golvet men förflyttar sig gör han ju iaf =) Alla kryper ju inte heller har jag hört...
Fyra tänder har ploppat fram! De två nere och så vampyrgaddarna uppe =)
 
Här är vår lilla gofis =)
 
 
 
 
 
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: