My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Bilutställning

Kategori: Allmänt

I lördags var det dags för bilutställning i Hofors och givetvis var jag och Eddie på plats =) Martin stannade hemma och rev på övervåningen...
Mycket folk och mycket bilar som vanligt, och uppehåll som tur var =)
 
 
 
Lite senare på dagen gick vi och käkade på Viva och sen plockade vi upp Martin och cruisiade lite till tills Eddie blev för trött. Då åkte vi hem och nattade honom =)
Martin erbjöd sig stanna hemma med han så jag tog med mig brudarna och åkte ut en till vända på kvällen! Kul var det men synd på vädret. Det är ju inte direkt optimallt när himlen öppnar sig när man kör nercabbat =(
Men vi parkearade på Lidl parkeringen och satt och snacka skit istället...
 
 
Jonna blev kär =)
 
 
 
Idag ska Eddie få hem sina babyrytmik kompisar =) Och det kommer ju säkerligen bli lika mysigt som alltid =)
 
Byebye
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: