My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sista dagen tillsammans =(

Kategori: Familj

Ja då har dagen kommit då Martin utnyttjar sin sista pappalediga dag på ett bra tag framöver! Vi har iof haft en himla tur som fått vara tillsammans så här länge med Eddie för det är det inte många som får förmånen att vara =)
Jag blev ju som sagt var sjukskriven i samband med förlossningen och var det till den 18 dec. Och då blev ju Martin istället pappaledig och fick vara hemma med oss =)
Sen så jobbade han tre dagar och blev ledig igen över helgerna då vi bestämt sen tidigare att han skulle kompa då. Och sen så jobbade han tre dagar till efter nyår och sen så har han vart ledig igen fram tills nu då han måste ta ut sina 10 tillfälliga pappadagar inom 60 dagar efter förlossningen.. Och nu är de som sagt var också slut =(
Men som jag skrev i inl'gget igår så har vi ju en hel del planerat framöver nu så vi kommer ha att göra ändå =)
Vi har även tagit beslut om och gå ut på Rock ´n Roll den 11 februari. Eddie ska då få vara med farmor och farfar, kommer bli jobbigt och vara ifrån honom känner jag redan nu men man måste ju få unna sig själv något nån gång också =) Kommer hur som helts gå  hur bra som helst för vi vet hur mycket farmor och farfar längtar efter att få vara barnvakt!!!

Byebye for now =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: