My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Va fan!!!

Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle lägga upp ett inlägg igår från mobilen men det funkar ju typ aldrig så jag kommer nog lägga ner det där. Det går skit bar och skriva och ladda upp bilderna men när man ska publicera inlägget så kan mobilen inte ladda upp bilderna på bloggen!
Skit irriterande. Men skit samma. Kör här istället =)
Fyllde ju år igår. Jey mig =)
27 bast och bara 3 år kvar tills man kommer få ha en aprolig 30 års fest!
Försöker se det utifrån den possitiva synvinkeln för man vill ju egentligen inte bli äldre =)
Fick lite fina blommor, kakburk, pengar, elvis & marilyn porslin och en fin ljuslykta.









Men det finaste fick jag av darling och det bar ett Rock by Sweden halsband =)



Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: