My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Trevlig fredag =)

Kategori: Allmänt

Lät Martin sova ända till nio i morse =) Hade tid på MVC kl tio så han fick ta Eddie då och sen så skulle han ju ut ohc jobba natt nu ikväll så jag gick upp redan 06:45 när Eddie bestämde sig för och vakna. Men ska som sagt inte gnälla då vi för tillfället får sova hela nätterna =) Får se hur länge det håller i sig eller om vi kommer få nått bakslag snart då lilleman vill börja äta på nätterna igen! De kan ju vara lite oberäknerliga de som liven!

Dagen forsatte med att tvätta undan alla filtar och mjukleksaker och sånt som samlar på sig massa katthår och damm och bebissaliv =)

Tog ner gardinerna i vardagsrummet då de också bara samlar katthår så nu får vi va utan gardiner där har jag bestämt! Får ta och köpa tyg och sy en kappa till fönstren kanske...

Gick en liten promenix med la familla och sen drog jag upp på bruket för och handla..

När jag kom hem var det "skift byte" och Martin drog till jobbet och vi var själva hemma en stund innan syster och mamma kom ner på välkommet besök =) fikade lite snacka massa skit...
Nu blir det gonatt för min del, Eddie har redan sovit sen nio =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: