My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Dagen som gått..

Kategori: Allmänt

Japp, då har årets alla hjärtansdag passerat och jag och darling ligger och kikar på TV.
Eddie har aldeles nyss gett upp efter att ha legat och jollrat och pratat i sin säng =) Goungen...
Idag har vi inte gjort så mycket alls. Tog det lungt på förmiddagen, och bestämde med mamma och Krisse att vi skulle gå runt Hammarn. Men när jag hade packat bilen full med vagn och bäbis så startade den jäkeln inte så jag fick ringa Krisse så hon fick komma och hämta oss i stället! Tog några rengöringservetter och damtorkade Audin i stället så man gjorde ju lite nytta när man stod och väntade iaf =)
Sen så handlade jag bakelser och en alla hjärtansdag present till darling på bruket innan vi begav oss hemmåt igen.
Mot kvällningen kom farmor och farför förbi med våran sista pall med pellets och kom in på en kopp kaffe. De saknade Eddie och tyckte det var tomt hemma hos de efter att ha haft han lördag-söndag =)
I morgon är det babysim igen. Dags för första dyket eventuellt. Men det får vi se om det blir något av. beror lite på hur det känns i morgon för känns det inte rätt så får vi vänta till nästa vecka =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: