My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Shitens vad länge sen =)

Kategori: Allmänt

Har fasiken inte bloggat på hundra år känns det som! Men har vart upptagen med roliga saker =)
Har spenderat senaste vecka i Rättvik med famlijen och bara haft det bra under Classic Car Week. Men det är som dem säger:
- Borta bra men hemma bäst!
För gud så skönt det var och få komma hem och återgå till hyffsade rutiner igen. Och speciellt för Eddie som fått lite ruckade sov rutiner senaste veckan =)
Vi har bara varit ute och glidit jänkare, ätit god mat och umgåtts med vänner. Jag och Martin tog oss en varsinn kväll och gick på lite Rock ´n Roll, han var och lyssnade på Go Getters och jag var på JLT och Rocket Overdrive.
Vi brukar ha husvagnen upp men i år hade vi fått tag i en lägenhet som hyrs ut av Siljan Campingen. Fin lägenhet men lite för långt från Centrum för vår del. Så nästa gång blir det husvagnen igen =)
 
Vi firade ju 5 års dag där uppe också! och dessa vackar blommor fick jag av darling då =)
 
 
Bildbomb kommer i morgon för datorn jävlas bara nu och jag lär gå och sova =)
 
Byebye
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: