My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Meandi

Kategori: Allmänt

Nu har jag besämt mig =)
Jag har skrivit på kontrakt och ska nu i september börja sälja meandi kläder!
Hade en träff hemma i söndags där en tjej som hållt på i ca 1 1/2 år kom hem till mig och visade kläderna för mig och några kompisar. Och jag föll direkt!
Kanon sköna, fina och enkla kläder för både barn och dam. Bra storlekar och fruktansvärt skönt material!
Meandis kläder är Öko-Tex certifierade vilket innebär att de inte innehåller några skadliga kemikalier som kan skada hud eller riskera hälsa på våra barn och det är ju alltid skönt och veta!
 
Är ni intresserad av att se kläderna eller ha en visning hemma hos er tillsammans med era kompisar/vänninor är det bara och skriva en kommentar här eller kontakta mig via facebook då jag tror att de flesta som läser min blogg är vän med mig på fejjan =)
Detta kommer bli så kul!!!
 


 


 


 
 
Ett litet smakprov =)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: