My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Underbar dag =)

Kategori: Allmänt

Denna dag har vart helt underbar =)
Började med att jag fick lite sovmorgon då darling gick upp med Eddie. Martin låg ju i migrän igår och han har fått för sig att det har att göra med att han sover för länge om nätterna. Så han ville gå upp tidigt idag, och inte mig emot =). Vi läste att migrän kan komma utav att man slappnar av, tex att helgen kommer efter en arbetsvecka och det stämmer ju in ganska bra då det bara är till helger han får sådana här migrän attacker.
Han skulle nog gått och pratat med någon läkare om det så man får redan på varför det är så och om man kan göra nått för och undvika det.

Väl  uppe ur sängen avnjöt vi en frukost och sen begav vi oss ut på gården. Martin skruvade Pontiac och jag och Eddie planterade lite blommor =) Eller rättare sagt Eddie satt och lekte i sin nya vagn medan jag slet =)
Sen tog vi en tur upp till Hofors och hälsade på pappa och jag och syster gick Hoforsvändan...
Utemöblerna och altanen har även de fått sig en omgång idag =) Vi bar ut allt på gräsmattan och spolade av de med högtryckstvätten. Likaså altangolvet! Så nu är det fräsht och fint där!
Vi begravde också den katt som blev överkörd ute på vägen i vintras =( vi har ju haft den i en frysbox ute i gästastugan men nu fick den äntligen sin vila!

R.I.P

Ska ta tag i dynorna i morgon tänkte jag för vi får ju främmande i morgon. En liten grillkväll som vanligt sista april till ära.
Men det blir ju en lugn tillställning då lilla Eddie ska vara med! Kommer nog bli konstigt för folk då de flesta är vana med att det blir röjfest när vi har något hemma =)
Men nu är det förändrade omständigheter och då blir det lungt den här gången!!!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: