My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Härliga Söndag

Kategori: Allmänt

Vilken kanon helg som passerat!
I fredags åkte jag och Eddie upp och grattade mamma som fyllde år =) Lite vanskligt och fylla fredagen den 13:e men man kan ju inte göra så mycket åt det!!!
Blev sen en mysig hemmakväll =)

Lördgane tillbringades med ett besök hos pappa och vägning. Gått ner 2 kg sen i måndags så det blev väl en liten sporre till att fortsätta äta enligt lchf men som sagt var: inte till överdrift =) Efter det åkte darling och jobbade extra några timmar och jag och Eddie åkte hem. Tvätta audin, gick en promenad med Elin och satt och fika med henne efter det =)

Idag fick jag sovmorgon då Martin gick upp med Eddie på morgonen och jag klev upp ur sängen 09:25 =)
Vi gjorde oss sen klara för och bege oss hem till Anna, Ludwig och Oliver för en promenad runt sjön och fika a la lchf då Anna käkade efter det. Kanon god bärpaj med kokos istället för smördeg. Och sen vaniljsås a la lchf vilket bestod av vanlijpulver, ägg och grädde...
Kvällsmaten fick bestå av hamburgare med lchf bröd, grillade grönsaker och bacon =)



Tremänningarna =)

Men nu blir det kväller =) För en hektisk vecka väntar med föräldragrupp och bvc i morgon. Eddie ska vaccinera sig =( Ev en tur med mamma och syrran på tisdag, träff med babyrytmikgruppen på onsdag och babysim senare på eftermiddagen torsdag och fredag är ganska lugna än så länge tror jag =)

Byebye

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hihi :) ja det känns superskojj:) att se alla dessa klänningar, vilken känsla.. dom va så fina :)

    2012-04-16 | 11:06:01
    Bloggadress: http://mariaaasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: