My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Trött som fan idag!

Kategori: Graviditet

Idag var en sån där dag man har kunnat hoppa över!
Vaknade 06:10 och åkte till jobbet. Väl där tickade fm på hyffsat snabbt men eftger lunch hade jag kunnat lagt mig ner på golvet och sovit till fyra då det var dags och åka hem!
Blir bara tröttare och tröttare om dagarna och det hör ju till. Men det är jobbigt ändå för det känns som att ingen annan fattar...
Full rulle i magen om dagarna iaf vilket är possitivt =)
Men fötterna och hä'nderna börjar ta lite stryk nu i form av värk när de inte aktiverats på ett tag. Ringarna rök ju för flera veckor sen från händerna, och hålfötterna värker emellanåt när man suttit still en stund och sen börjar röra sig, kul då med ett stillasittande jobb (ironi)
Aja ska inte sitta här och gnälla nå mer för så hemskt är det inte egentligen! Men med ett lite häfftigare humör retar man lätt upp sig på sånna här saker som drar ner mig och mitt vanliga tempo...
I morgon går vi in i v.33 (32+0) så då får det blir en liten bild update =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: