My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Höst / Lördagsmys = Great! =)

Kategori: Allmänt

Idag är verkligen en sån där dag då man känner att hösten är här =)
Det är alla dess färger på träden och det är sådär lagomt varmt ute. (spec om man är gravid =) )
Solen lyser ju med sin närvaro också vilket en dag som denna måste gillas!
Men trots denna underbara dag är jag idag bara trött och skulle helst vilja ligga inne och sova/slappa hela dagn =( men jag känner ju verkligen att jag inte kan göra det!
Vi kanske ska ta oss en promenad hem till Anna och Mats idag nu när det är så fin ute. Händer ju inte så ofta att vi går ut och går nu för tiden då vi har så mycket annat på våra agendor =)





Kanske får med mig lite rönnbär hem så man kan pyssla lite nu när inte har så mycket energi =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: