My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Helg!

Kategori: Allmänt

Nu är denna arbetsvecka slut och det känns grymt skönt =)
Knoppade en sväng när jag kom hem vid två och vakna när älsk kom hem strax efter fyra. Han drog snabbt igång med rusten och jag gick ut och röjde lite på altanen. Har tröttnat totalt på alla sommarblommor som för tillfället bara skräpar så alla rök utom pelagonerna som fortfarande ser ok ut =)
Sen hjälpte jag älsk och måla lite. Det första rummet är grundta nu iaf så nu ska den riktiga vitfärgen på =) Kommer bli skit snyggt när det är färdigt! Synd bara att målningen tar så lång tid med all torktid =(



Spackling pågår =)



Har även passat på å sälja lite skor på Tradera =) Kändes grymt skönt när allt var postat och klart!



Slänger in en bild på magen med =) v28+2

Lite mer detaljerad update av rusten kommer i morgon =)

God natt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: