My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Hektisk helg väntar =)

Kategori: Allmänt

Men ikväll är det mys och levande ljus som gäller =)
Laddat upp med godis och läsk och ska snart åka och hämta pizza som ska avnjutas till Robinson...
Men i morgon ska jag och darling ta och pallra oss ut i Torsåkerskogarna för att kika på lite rally. Har laddat upp med fika och korv med börd =) Och på kvällen sen ska jag, krisse och mamma in till Gävle och se Ladys Night.. inget jag tänkt gå på men det ska bli skoj och komma ut med nyktert sällskap =)
Sen får vi se vad söndagen kommer bjuda på men vi kommer nog hålla oss sysselsatta...



Var hem till Matilda och Tomas på en kaffe efter jobbet idag och träffade dessa små sötisar =)



Fick även låna en bok om kladdkakor av Matilda som kommer komma bra till använding då jag tok diggar fikabröd nu för tiden =) Både på gott och ont. Men man får väl äta med måtta!!!

Var ju även till MVC igår på kolla och allt såg så bra ut så =) Ligger lite i överkant på kurvan, men det är helt ok. Vill nästan hellre ha en liten knubbis som man inte behlver vara rädd för att ha sönder i början, om ni förtår vad jag menar =)
Vikt uppgången är nu 10 kg, men med lite mer fikabröd ska det väl inte sluta där ;-) närå....

Nu ger jag upp för idag!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: