My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Föräldrautbildning

Kategori: Graviditet

Japp idag var det dags för föräldrautbildning och det var skoj och träffa andra som väntar barn och få lite nyttig info inför förlossning och allt som kommer höra därtill =)
Gick ju som sagt in i v.31 igår (30+1 idag) och vi var det par som kommer få våran skatt sist =(
Här kommer en liten bild på magen taget igår =)





Kan ju även tillägga att jag kontaktade folksam idag med tanke på våran ev vattenskada men de bad oss återkomma i morgon och försöka kontrollera om det är ventilationsröret till avloppet som orsakat skada för då får vi ev ersättning för okringliggande skador. Är det läkage utifrån ersätts inget tydligen =(
Men vi tror att det är röret som gett upp och det är väl bara att hoppas på det tills försäkringssnubben sagt sitt!
HOPPAS!!!!

Men det får räcka för idag =)

byebye

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Snygga pyamasbyxor:) visst är dom sköna? Snacka om att du har en pojkmage:P har jag fel kommer jag bli irriterad:P haha Godnatt kram

    2011-09-15 | 22:41:10
    Bloggadress: http://matildamariawahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: