My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Sömnproblem + Gravid = Sant!

Kategori: Graviditet

Japp så sant so det är skrivet!
I natt har jag säkert vaknat 6-8 gånger av att jag bara velat vända på mig! Bara en sån sak är idag en hel vetenskap känns det som =)Man måste liksom ta med sig magen efeter kroppen på nått vis eller hur jag ska förklara det hela =) Men jag fick låna en kanon kudde av Matilda igår när vi var och hälsa på de nyblivna föräldrarna och lilla Theo...
Gud vilken lugn och söt bäbis de har fått. han var lugn iaf än så länge! Man ska väl inte säga allt för mycket då han är relativt nytillkommen i denna värld utan det kan ju ändras men skänt och få komma hem och det är ganska lugnt i början iaf =)
Men ett stort grattis till de! Och nu längtar vi bara ännu mer tills det är väran tur =)

Byebye =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: