My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Nu står jag inte ut längre!

Kategori: Allmänt

Ringer till MVC i morgon bitti och frågar om det är ok att ta receptfria hostdämpande mediciner från apoteket!
Nipaxon eller Noskapin. Orkar inte gå med denna rethosta längre! Det gör så förbannat ont i ryggen när jag hostar så man vill börja grina typ varje gång. Och ingen utdelning av hostan får man heller då det inte kommer nå slem utan bara luft..
Och läser man på alla forum och rådgivningssidor får man tydligen ingen hjälp förrän man gåttt med hostan i två-tre veckor och då är det ju typ dags för bebben och komma och då vill jag defintivt inte hosta som en galning!
Enligt Fassen på internet ska inte nått av desa läkemedel ge nå ogynsamma effekter på fostret..
Och det är väl lite så att om mamman mår bra mår bebben också bra =) Och just nu mår inte mamma bra alls =(

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: