My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Nalle Puh & Jag!

Kategori: Graviditet

För just nu är honung min bästa vän, precis som nalle puhs =)
Vet inte hur många varma koppar jag har hinkat i mig nu men tar hellre det en massa mediciner. Får se hur det känns i morgon för hostar jag lika i natt som jag gjorde natten till idag måste jag ringa Maggan i morgon och fråga efter nått mer effektivt hjälpmedel för det här går fasiken inte!
Vaknade div halv tio idag efter att äntligen fått ca 3 timmars sammanhängande sömn, höll mig uppe till tolv typ och la mig sen i soffan med en film och somnade ovaggad! Vaknade precis, och det gör absolut ingeting. Ju mer sömn just nu desto bättre!!!
Fick för övrig min sista riktigta lön från Ovako idag. Får se om man lyckas snåla på den eller om man kommer bränna alla pengarna nu innan lille kommer =) Har ju lite småsaker till som ska inhandlas...
Men först! Betala alla räkningar... Vilket jag ska göra nu.

Slänger in en bild på magen från förra veckan för jag tror att jag missade och göra det, går ju in i v.36+ i morgon =)



Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: