My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Myskväll med Kattssons

Kategori: Graviditet

Sitter i vardagsrummet med nytända ljus, katter runt omkring mig och en fullspäckad TV kväll. Älsk har ju åkt till Södertälje och jag ligger fortfarande hemma och hostar =(  Och ingen hjälp från Hc fick man heller även fast man pallrade sig upp dit idag..
Så denna afton kommer jag ligga här i min ensamhet och tycka riktigt synd om mig själv ;-)
Men nu är vi inne i v.36 och känns ju både på gott och ont bra. Jobbigt och ha denna hosta och vara stel som ett kylskåp. Tar en evighet att accelerera från stillsittande till gående, vaknar varenda gång jag ska vända mig på nätterna och tillsammans med hostan och ett konstant intag av vatten blir det några extra gånger.
Tror jag ska försöka sova på soffan i natt med en massa kuddar så man nästan sitter upp. Borde ju underlätta lite iaf =)
Känner att det blir ganska mycket klagande nu för tiden men med tanke på att jag tills för 3 veckor sedan knappat hade haft några besär alls så kan jag faktiskt få klaga lite nu när det bara är 4 veckor kvar =)

Bjuder på lite dagsfärska bilder på magen med =)







Byebye

Kommentarer

  • Maria Sjöblom säger:

    Nu är det nära ;) spännande!!!

    2011-10-26 | 21:59:50

Kommentera inlägget här: