My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Faderskapsintyg!

Kategori: Allmänt

I morn fm ska jag och darling upp till kommunhuset och skriva på papperen gällande faderskapsintyget. Skönt och få det gjort innan förlossningen så får myndigeheterna sköta resten sen =)
Sen får vi hoppas att snickaren kommer hit och börjar i morgon så vi får ordning på hallen nån gång! Börjar bli less på att gå och se ett fult avloppsrör och ett hål i hallgolvet nu...

Aja, ses i morgon så får vi se om nått spännande hänt =)

Byebye

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jo, det är det datumet jag har, därför tror jag du får då så får jag gå över :P

    2011-10-18 | 18:15:20
    Bloggadress: http://melvin2005smamma.blogg.se/
  • cammie säger:

    hej! Hoppas allt är bra med dig och att du inte tar illa upp att jag gärna vill tipsa dig om fina tävlingar i min blogg. Har fina vinster som passar dig med barn i form av Wigglekart, resesäng, presentkort. Du hittar dem i min meny. Varmt välkommen in till min lilla hörna och vara med =)

    2011-10-18 | 21:06:15
    Bloggadress: http://tuschaa.blogg.se/
  • Maria Sjöblom säger:

    Tack så mkt! :) snaaart så :) sen har ni ert underverk hos er, alla lycka till er!!

    2011-10-19 | 10:02:58

Kommentera inlägget här: