My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Går in i sista veckan nu =)

Kategori: Graviditet

Var ju som jag skrev tidigare idag in till Valbo och uträttade lite sista minuten ärenden idag. Köpte bla ett skötbord så nu står allt klart inne i bdrummet till bebbens ankomst =)
Bytte tröjan jag köpt i för lite storlek till två amningtröjor, var till Siba och kollade upp USB kontakten till min kamera som glappat och om det skulle vara möjligt och byta operatör på mob då jag ej har så bra täckning här hemma.. Det skulle gå men det blir ju lite böekigt så jag lär va säker på att den ev nya opertören har täckning här och det verkar ju ingen kunna ge garanti för så an kanske ska låta skiten vara...
Snickaren hade by the way varit här idag och lagt igen golvet! Hurra!!!!!!
inte en dag för tidigt om man säger så. Får se vad mattläggaren säger bara för det som är jnu är inte det som blev sagt från början men jag antar att de prata med varandraom hur allt ska göras eftersom det är de som är proffs på det hela! Men jag kommer iaf ring till Folksam och klaga på att det tat sån jävla tid! Får se om de kompenserar eller något....



Skötbordet i badrummet på plats =)





Slänger in två magbilder från v. 38+0

Går ju in i v. 40 i morgon då det bara är 1 vecka kvar till BF =) Så det får komma lite nya bilder i veckan =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: