My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Röjning & Bullbak idag =)

Kategori: Allmänt

Ja idag har jagt tänkt börja röja undan en massa skit som man bara flyttat runt här hemma nu när rust och bebbis grejer tar upp mest med plats =)
Försöka ställa iordning allt lite smått hade jag också tänkt mig hinna med. Packa lite väskor inför ett kommande Gävle besök är väl också dags att börja med snart misstänker jag =)
Och så tänkte jag försöka hinna baka lite de här kommande dagarna också. Bullar, sockerkaka och Matildas goda kladdkaka som gick utmrökt och göra om till mindre mockarutor...
Igår var jag och syster till Hasses och fikade innan jag drog till HC. Blev en club sandwish för min del och jag som aldrig smakat den tidigare rekomenderar den starkt!



Tänkte även lägga upp två jackor jag tänker sälja då mina hund och skogsvandringsdagar är över för ett tag framöver.. Villnån köpa eller kika på de är det bara och slänga in en komentar:


400:-    XL                       150:-     L

Eller båda för 500:-  ( Nypris ca 1500:- för båda)

Nu blir det till och börja röja lite och vid 14:30 är det dags för MVC. Får se vad som hänt tills idag då =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: