My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Nu har min sömn äntligen börjat ordna till sig! Dvs, jag sover utan att vakna av hostattacker om nätterna. Numera vaknar jag bara av att jag behöver springa på toa och det är ju tusen gånger bättre då man slipper ha ont i magen och revbenen pga hostan!
Snickaren skulle för övrigt ha kommit idag, men icke sa nicke!
Fick ett samtal att firman löra riva uppe i Ockelbo idag och att han kanske skulle komma i morgon eller i blrjan av nästa vecka. Men han sa även att mattläggarn planerat in våran hall till onsdag nästa vecka och då SKA våran hall vara klar sa han! Så vi får lita på det då...
Skulle vilja ha en fet jävla rabatt av Folksam med tanke på att detta lilla skade jobb tagit 1 1/2 - 2 månader...
Men men....
Nog för stunden, nu kaffe och lite röj igen =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: