My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Äntligen hemma!

Kategori: Allmänt

Ja, som de flesta säkert redan vet så kom vi hem från bb i torsdags och livet kunde äntligen starta :-)
Allt är fint med oss alla tre men det är mycket och få koll på och rutiner som ska införas så det kommer troligen bli lite dålig update här ett tag framöver.
Men ska försöka skriva så gott jag kan för ett intresserade :-)
Eddie är iaf jordens sötaste, underbaraste lilla varelse och Martin är helt fantastisk som tar hand om både mig och Eddie nu när jag fortfarande är lite klen!
Men nu kommer allt bara bli bättre och bättre :-)
I morn ska jag julpynta hade jag tänkt eftersom vi låg inne över första advent :-) bättre sent än aldrig. För Eddie ska gå en riktig första jul, även fast han inte kommer minnas den :-)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: