My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Trött

Kategori: Allmänt

Halloj
Snart är första jobb veckan avklarad efter semestern och den har gått fort vilket känns väldigt bra =)
Jobbar förhoppningsvis ca 3 månader till innan det är dags för bebben och komma, och vi har en hel del att göra fram tills dess.. Men det ska nog gå bra!
Jobbar man 7-16 och är i v 26 så är man bra trött när man kommer hem märker jag av nu när man vart ledig ett tag. Slocknar nästa direkt när jag kommer hem men jag anser att jag får göra det och tänker inte ha dåligt samvete för det heller =) Känner kanske att jag kunde håla mig vaken och fixa lite med hemmet men jag tror att jag mår bättre av att vila en sväng på eftermiddagen och då tänker jag göra det också =) !!!

Var hem till Anna och Xamuel och hälsade på igår och fick med oss en del bebis saker/kläder hem =) Tack så himla mycket! Allt är välkommet då detta kommer kosta en hel del ändå känner jag på mig..
Kul och sitta ner i lugn och ro och ta igen en massa snack, blir ju inte att man träffas så ofta =(

I helgen blir det nog till att fortsätta fixa fönster här hemma, rensa ur lite garderober och skåp hade jag också tänkt göra och tur är det väl att det blivit lite svalare väder ute så man inte springer runt och svettas ihjäl hela dagarna..
Nu vill jag ha mys höst med levande ljus och kanske, om jag har tur en insats i öppna spisen så man riktigt kan mysa loss i höst/vinter =)

Ska strax lägga en beställning på Ellos och få hem lite mer bebbe kläder =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: