My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Stress!

Kategori: Allmänt

Ja då var det dags för oss att åter ta en liten tur =)
Och såklart blir det stress in i det sista när man ska iväg på något!
Dagen började inte så bra för den delen heller! Vaknade 5 min innan klockan av att jag drömde och sen var det ju bara och kliva upp. Brukar i vanliga fall snozza 45 min innan jag/vi kliver upp så det blev en ovanligt tidig start idag men skönt och inte behöva stressa för en gångs skull =)
Jobbade till 13:30 d jag var och hämta Matilda för lite shopping i Valbo. Kattmat så skruttarna inte behöver svälta, leggings till moi, en till älsklings kofta från hm, två pyjamaser till lillen, en sparkdräkt, ett par jeans till älsk som tyvärr måste bytas =( och så lite nyttigt på apoteket! Så nu har jag lite ångest över att det rök lite mycket pengar men det är ju sånt som behövs nu så det får gå =)
Väl hemma kom Fia och Lina förbi på en kaffe och ´det var gött och träffas =) Händer ju inte så ofta nu för tiden!Blev en hel del skitsnack och skratt =)
Kvällen nu har vi packat och haft skönhetsbehandling här hemma. Färgta hår och ögonbryn, klippt darling och haft ansiktmask och fixat. Allt för att få en bra och fräh start på resan i morgon =)

Måste även tillägga att vi bokat en Ullareds resa i början av Oktober =)
Och här kommer vi bo den natten vi ska vara kvar, mysigt tycker jag det verkar iaf!



Nu lär jag fortsätta med mina bestyr innan jag kan gå och knoppa =)
Men vi höres efter Tallin..

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: