My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Röjning AB

Kategori: Hem

Får bli en snabb uppdate så här på kvällskvisten. Måste gå och knoppa så man orkar upp och jobba i morgon igen!
Men det gick iaf bra och komma upp i morse, peppar peppar!!! Brukar avta ganska snabbt och sen vill man bara snozza sådär 100 gånger innan man kliver upp =)
men när vi väl kom hem efter jobbet idag börja jag röja ur badrummet så vi får plats med lite nya förvaringsmöjligehet därinne =) Måste ju inhandla sånt snart också.. Tiden går så himla fort! bara 3 1/2 månad kvar nu, Och sista månaden hade jag tänkt slappa hemma men vi får väl se hur det blir med den saken!
Fick iaf tomt på en hylla och väggspegel som vi haft därinne så de ska väl säljas iväg inom en snar framtid men vi måste se om nått mer ska väck först så vi tar allt i en sväng =)
Var förövrigt iväg till Gävle/Valbo och brände pengar med matilda igår =) och jag säger som hon sa:
- Skojjigt och gå och handla med någon som också vill gå på barnavdelningarna =) Fler shoppingrundor lär det nog bli kan jag tänka mig!!!
Blir en liten bild uppdate i morgon för jag orkar inte lägga upp de nu =)

Natti natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: