My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

It´s good to be back =)

Kategori: Äventyr

Halloj
Nu är vi åter hemma i vardagen igen efter en helg till sjöss =)
Vi drog ju till Tallin i lördags på en välbehövlig slapp semester. Och Jag må då däga att Tallins gamla stad är kanon fin att knata runt i en varm och skön sommardag =) Lite småjobbigt när mna är i mitt tillstånd men det gick ju iaf! Fick ta det lite lugnare än man brukar så gick det bra!
Men en sak som jag dock inte är nöjd med är Siljas Buffé. Både middag och frukost.
För det första så ingick inte ens cola i priset för middags buffén, och sen fanns det ap lite och välja emellan och sen fanns det inte en bacon på frukost buffén och det är ju liksom ett måste på en frukost byffé om du frågar mig!
Vi kostade även på oss lite spa behandlingar på båten på hemresan men det började ganska snabbt gunga rejält så vi tillbringade hela kvällen i hytten då jag blev lite åksjuk =(
Men allt som allt en skön resa =)

Igår var min första arbetsdag denna vecka och efter den så begav det sig ner till born för att fira kusinbarnet Ludwig på hans tre års dag =) Och i år var det Toy Story och Bilar som gällde! Roligt och se minerna och glädjen i barns ögon när de ser något dem gillar och uppskattar!
Och man blev lika impad av Annas angegemang när det gäller tårtbak i år igen! I år var det ett tåg med lok och två vagnar. Får se om en annan orkar lägga ner lika mycket tid när det är dags för barnkalas här hemma =) Men med mitt tålamod lär det nog inte gå =(

Idag går vi även in i v. 29 (28+0) Och magen börjar bli lite väl mycket i vägen nu, men mår än så länge bra =)

Här kommer lite bilder från Tallin:















Kommer lite med bilder i morgon =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: