My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Helg =)

Kategori: Allmänt

Ja då var helgen här och den ska tillbringas hemma i Torsåker tillsammans med gräsklippning och fönstermålning =( Inte det roligaste en helg kanske men det måste ju göras. och det kommer kännas sås könt när det är klart =)
Martin har tagit åt sig att jobba natt fredag+lördag så jag får tillbringa kvällarna hemma själv =( Var ett tag sen han inte var hemma på nätterna så det kommer bli lite tomt! Men jag får bestämma över fjärkontrollen! hehehe...
Har bunkrat med lite godig och chips så det ska nog gå smärtfritt..

Här är en bild på våran bebbe =)



Och här är lite utav kvällens mys som jag ska ha nu när älsk jobbar natt!



Måste även lägga in en bild på mina fin ljuslyktor som jag hittade på Erikshjälpen när jag och älsk var in för några helger sen. Kommer defintivt bli fler besök dit =)

'

Det får bli allt för idag =)

byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: