My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Fuck värme!!!

Kategori: Äventyr

Halloj
Börjar bli sjukt less på detta varma väder nu! Kanske inte just för att det är varmt ute men för att det är så förbannat kvavt och klibbigt. Torr värme är fan så mycket bättre. Plus att vårat hus blir så himla varmt om dagarna då det helt ligger i solen och inge skugga som skyddar över huvud taget!
Nä, nästan så man längtar lite till mysiga hösten när man får tända värmeljus och bara mysa hemma om kvällarna=)

Nu till tiden som varit:
Kom hem från Rättvik i Torsdags iaf, och vi har som sagt var haft det varmt där uppe också =) Inge regn alls på 7 dygn! Men Rättvik är Rättvik och även fsat man inte åker så himla långt bort så är det så skönt att komma bort och inte behöva bry sig om nått!!! Bara leva och ha det bra. Blivit mycket glidande i jänken, ätit god mat och träffat underbart folk!!!
Börjar ju tråkigt men sant och jobba på Månddag =( Men man har ändå hunnit tvätta undan Rättvikstvätten redan och städat upp den värsta skiten i huset =) Var hem till Mathilda och Thomas på fika igår, kul att snacka lite bäbissnack =) Och idag har jag och älsk var till Jysk med trasiga stolar, förbi babyproffsen och Erikshjälpen en vända men man kom inte hem med mycket..
Kvällen kommer bestå av att skriva ihop en inköpslista till bäbisen, vet liksom på ett ungerfär vad vi behöver men när jag väl springer i affärerna vet jag inte vad jag ska ha så jag lär nog ha en lista med mig =)
Ska försöka måla lite till också så man kan lägga det bakom sig nån jäkla gång =)

Men här får ni lite bilder från Rättvik iaf =)

























Ja lite frina bilar och roligt folk har man räffat på under denna vecka men nu är det ju ett år kvar tills vi får dra upp vagnen nästa gång, och då har vi ju med oss lille skrutt också så då lär ju allt bli annorlunda men till den possitiva sidan förståss =)

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: