My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

CCW 2011

Kategori: Äventyr

Tja

Nu blie det en lite uppdatering från ett varmt Rättvik =)
Vi har vart här i en vecka nu och vi har haft gassande sol hela tiden! Snittat 33 grader i husvagnen om dagarna och vi håller på och flyta bort =) men har det regnat så har man ju klagat över det också så man får väl vara tacksam antar jag =)
Får se om det kanske blir et tur ut på (samhället) som det kallas här eller om man tar sig ett dopp i Siljan, det sistnämda låter nästan mest lockande =)
Dagarna har tickat på snabbt här, men oj så skönt vi har det! Nästa sommar blir det nog till och ha semester vecka 32 också så man kan vara kvar här hela veckan och sen ändå ha en vecka hemma för fix och trix i hemmet..
I morn blir det troligen marknad, får se om man hittar nått skoj att få med sig hem. Har inte hittat nått skoj åt mig själv en utan handlar ju nu enbart till någon som ännu inte finns =) men det är roligare så det gör inte så mhycket =)

Nä, nu blir det nog fasiken ett dopp för nu håller jag på flyta bort!!!

Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: