My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Partyligt och Zelected by Houze

Kategori: Hem

Nu är man inne i ett sånt här roligt homeparty stim igen =) 
Party på party. Skitsnack, och go fika med vänner! Ett itet härligt ljus i November mörkret!
Var för några veckor sedan till min moster på partyligt. Fick lukta på en massa härliga jul dofter och bunkrade lite =) Bokade även in evisning till hemma hos mig nu i December så man kan bunkra lite till =)
Dessa godingar fick förlja med hem:
 
Teljus med doft av mysk/skogsstjärna
 
Teljusbalndning med doft av vita snöbär, kanel & lagerbär och vintermorgon.
 
Votivljus med doft av Vita snöbär!
 
 
 
Hade även en Zelected by Houze visning hemma i går kväll med min kusin Anna. 7 shoppingglada brudar kom och handla inredning till jul piffet! Dessa välkommnas hem till Sågvägen till jul =)
 
 
 
 
Lite härligt, mysigt julpynt att inreda med om någon vecka =)
 
Byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: