My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Osar tomt!

Kategori: Allmänt

Mitten på Augusti är en riktigt tung tid ekonomiskt! Semestern har satt sina spår kan man ju lugnt säga =)
Tur då att jag i år åkte på en skatte revision som resulterade i att jag fick vänta på min återbäring till nu i Augusti. Så dessa tusenlappar togs emot med öppna armar. Behövs ju lite extra cash nu när vi i veckan ska till Falun på rockfestival och senare i augusti till Turkiet på en härlig semester. 
Måste bara visa lite av mina snygga fynd jag gjorde här när skatte pengarna trillade in på kontot =)
 
Så himla snygg! Lindex 299:-
 
Även denna fick följa med hem till Junior =) Påminner lite om Meandi tycker jag. Dock inte samma kvalité!
 
Föll även för trenden och köpte mig en byxdress =) Men det är säkerligen inget jag kommer ångra för den var hur skön som helst!
 
 
Byebye
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: