My Incredible Life!

MITT och min FAMILJS liv!

Skapligt dåligt!

Kategori: Allmänt

Taskig update här nu! Men jag har mina anledningar. Jobb, Meandi och familj. Förra veckan kändes som ett riktigt maraton pass på sådär 5 dygn!

Söndag: meandi
Måndag: jobb + vattengympa
Tisdag: jobb + meandi
Onsdag: jobb + ljuspartey
Tirsdag: jobb + meandi
Fredag: jobb + LEDIG :)

Men nu har man fått känna på hur det ev kommer vara sen när junior skaffar dig intressen och det ska skjutsas och lämnas överallt :)

Denna vecka är däremot sjukt lugn! Jobbar och haft vattengympa idag och nu kommer två dagar med enbart jobb. Torsdag är det dags för babysim igen och sen är det lediga dagar fram till söndag då det är meandi igen!

Jag lär även passa på och skryta lite över min son som efter lunch knoppar ca 2-3 timmar :) och då hinner man med mycket hemma om man är på humör! Sy gardiner tex :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: